KEDİLİ BLOGGER

BLOGUMUN GÖRÜNTÜLENME SAYISI

3 Ekim 2015 Cumartesi

THE BALM ÇEKİLİŞİ



Merhaba; ilk yazımla başlamak istiyorum.İnstagram hesabım 1500e ulaşmışken bende bir kişiyi mutlu etmek istedim ve kocaman bir The Balm'ın en güzel ürünlerinden oluşan 4 ürünü şanslı kişiye göndereceğim. Ve bunun yanında küçücük şartlarım olacak..
Katılım Şartları=
-Blogger hesabımı takip etmeniz.Gfc isminizi yazın.+ 5 hak
-İnstagram hesabımı takip etmeniz ''@kediliblogg'' linki profilimde mevcut :).
-İnstagram hesabımda bu fotoğrafı bulup gfc isminizle katıldım yerine 3 arkadaşınızı fotoğrafın altına etiket yaparak paylaşmanız.
-Sosyal hesaplarınızdan duyurursanız çok sevinirim.
-Bu fotoğrafı instagram hesabınızda beni etiketleyip #kedibloggcekilis #cekilis #cekilisvar etiketleriyle repost etmeniz.
Yukarıdaki şartlarımı tamamladığınızda  çekilişe katılmış olursunuz :) Umarım ürünleri beğenmişsinizdir. Hepinize bol şans :) <3

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendimmm takip edebilmişimdir inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. meltemabdullah olarak katıldım ınstagramdan

    YanıtlaSil
  4. Bssever olarak instagramdan çekilişe Katıldım

    YanıtlaSil
  5. burcu kocaoglu06 olarak iki hesabnizi da takip edip cekilise katildim.

    YanıtlaSil
  6. luzkilarita olarak instagramdan çekilişe katıldım. Burdan da takibe aldım (becerebildiysem :D)

    YanıtlaSil
  7. Katıldım
    İnstagram esoz123

    YanıtlaSil
  8. Son katilim ne zaman acaba ?

    YanıtlaSil
  9. Gizem Seyitoğlu adıyla takibe aldım iki gesabınızıda paylaştım inşallah çıkar 😍

    YanıtlaSil
  10. Gizem Seyitoğlu adıyla takibe aldım iki hesabınıza 😍 katıldım

    YanıtlaSil